Articolul precedent |
Articolul urmator |
243 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
366.632:373.3+37.042.2 (1) |
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (156) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026) |
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (252) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Elemente de construcție a comunicării în treapta primară. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 82-86. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p82-86 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p82-86 | ||||||
CZU: 366.632:373.3+37.042.2 | ||||||
Pag. 82-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reliefează importanţa formării și dezvoltării competențelor comunicative la elevii mici, ponderea activităţilor desfăşurate de către profesori, care favorizează dezvoltarea acestora. Autorul face referire la conținutul studiului limbii române în treapta primară, la însușirea primelor noțiuni de limbă, precum și la reechilibrarea ponderii acordate exprimării orale față de cea scrisă, a proceselor de producere a unor mesaje proprii față de cele de receptare a mesajelor. Prima etapă, cea în care se pun bazele dezvoltării competențelor de comunicare orală și scrisă, de citire/scriere, este cea mai importantă din viața școlară a elevilor. Trăsăturile de bază ale competenței comunicative sunt rezumate în: vocabularul elevilor, capacitatea de a comunica eficient, capacitatea de a vorbi corect, fluent, nuanțat stilistic în diferite situații. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, competenţă de comunicare, noțiuni de limbă, exprimare orală și scrisă, citire, scriere, communication, communication competence, language concepts, oral and written expression, reading, writing |
||||||
|