Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
266 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 09:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:811.135.1 (4)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669)
Балканские романские языки (1473)
SM ISO690:2012
VÎNTU, Victoria, BUSUIOC, Aliona. Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 218-221. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p218-221
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1., 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p218-221
CZU: 378.147:811.135.1

Pag. 218-221

Vîntu Victoria, Busuioc Aliona
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 22 aprilie 2023


Rezumat

Identificarea, analiza și optimizarea strategiilor de organizare reprezintă cheia unui demers didactic reușit. Strategia de proiectare a unei lecții de limba română în grupele de studenți străini va depinde de prevederile curriculumului, obiectivul propus, conținutul ce urmează a fi asimilat, trăirile transmise, valorile, deprinderile cultivate. În articolul de față vom analiza strategiile aplicate în procesul de învățare personalizată și predictiv-evaluativă prin redarea unor modele de activități cu caracter formativ, indispensabile pentru asigurarea unui climat de studiu favorabil.

The identification, analysis and optimization of organizational strategies represent the key to a successful teaching approach. The design strategy of a Romanian language course held in groups of foreign students will depend on the curriculum provision, on the proposed objective, the content to be assimilated, the experiences transmitted, the values, the skills cultivated. In this article we will analyze the strategies applied in the process of personalized and predictive-evaluative learning by rendering some models of formative activities, indispensable for ensuring a favorable study climate.

Cuvinte-cheie
strategie, lecţie, interactivitate, didactica limbii române ca limbă străină,

strategy, lesson, interactivity, teaching of Romanian as a foreign language