Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 09:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811.135.1 (4) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669) |
Балканские романские языки (1473) |
![]() VÎNTU, Victoria, BUSUIOC, Aliona. Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 218-221. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p218-221 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p218-221 | ||||||
CZU: 378.147:811.135.1 | ||||||
Pag. 218-221 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Identificarea, analiza și optimizarea strategiilor de organizare reprezintă cheia unui demers didactic reușit. Strategia de proiectare a unei lecții de limba română în grupele de studenți străini va depinde de prevederile curriculumului, obiectivul propus, conținutul ce urmează a fi asimilat, trăirile transmise, valorile, deprinderile cultivate. În articolul de față vom analiza strategiile aplicate în procesul de învățare personalizată și predictiv-evaluativă prin redarea unor modele de activități cu caracter formativ, indispensabile pentru asigurarea unui climat de studiu favorabil. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, lecţie, interactivitate, didactica limbii române ca limbă străină, strategy, lesson, interactivity, teaching of Romanian as a foreign language |
||||||
|