Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
217 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 16:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:004.77378:616-036.21 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (522) |
Патология. Клиническая медицина (6964) |
SM ISO690:2012 CRĂCIUN, Claudia. Instruirea on-line: avantaje şi dezavantaje. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2022, nr. 2(43), pp. 145-149. ISSN 2345-1408. DOI: https://doi.org/10.55383/amtap.2022.2.26 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(43) / 2022 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55383/amtap.2022.2.26 | ||||||
CZU: 37:004.77378:616-036.21 | ||||||
Pag. 145-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia COVID-19 a influenţat asupra tuturor domeniilor de activitate umană, inclusiv şi asupra procesului de instruire. În mod urgent s-a recurs la forme de instruire care exclud contactul direct dintre indivizi. Astfel, în instituţiile superioare s-a trecut la instruirea on-line. În acest articol încercăm să identificăm avantajele şi dezavantajele acestei forme de instruire în cadrul Academiei de Muzică, Teatru şi Arte Plastice. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire on-line, forme de instruire, conferință, prelegere, suport de curs, feed-back, legătură inversă, online training, forms of training, conference, lecture, course support, feed-back, reverse link |
||||||
|