Manifestarea empatiei a cadrului didactic în procesul educației incluzive
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
269 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-17 16:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9 (3636)
Психология (3512)
SM ISO690:2012
PLĂTICĂ, Adina. Manifestarea empatiei a cadrului didactic în procesul educației incluzive. In: Научно-образовательное пространство:: реалии и перспективы повышения качества образования, Ed. 2, 16 decembrie 2022, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2022, Ediția 2, pp. 203-206. ISBN 978-9975-83-229-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Научно-образовательное пространство:
Ediția 2, 2022
Conferința "Научно-образовательное пространство:"
2, Comrat, Moldova, 16 decembrie 2022

Manifestarea empatiei a cadrului didactic în procesul educației incluzive

CZU: 159.9

Pag. 203-206

Plătică Adina
 
Universitatea de Stat „Grigore Ţamblac“ din Taraclia
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2023


Rezumat

The article analyzes the theoretical component of the manifestation of empathy of the teaching staff involved in the process of inclusive education. Here definitions of empathy are given, models of conceptualizing empathy and types of empathy are described. The article describes who elicits (causes) empathic responses and the individual components at different stages of the empathy mechanism (mechanism of empathy). The article aims at the importance of the empathic manifestations of teaching staff in the process of inclusive education.

Cuvinte-cheie
inclusive education, empathy, empathic responses, mechanisms of empathy