Teaching the Speech Act of Praise via the Phenomenon-Based Approach
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
229 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 08:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
VARZARI, Elena. Teaching the Speech Act of Praise via the Phenomenon-Based Approach. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 137-143. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Teaching the Speech Act of Praise via the Phenomenon-Based Approach

CZU: 37.015.3

Pag. 137-143

Varzari Elena
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

Scopul acestui articol este de a investiga modul în care abordarea învățării bazate pe fenomene poate fi aplicată în predarea actului de vorbire “laudă”. Fiind centrată pe student, învățarea bazată pe fenomene este un stil de predare multidisciplinar, relativ nou, având la temelie cercetarea efectuată de însăși studenții și activități de soluționare a problemelor. Noutatea sa constă în procedura în cadrul căreia elevii înșiși, sub îndrumarea profesorilor, aleg o temă (fenomen), decid ce vor să afle despre aceasta, explorează și răspund la propriile întrebări folosind și aplicând cunoștințele pe care le posedă la diverse obiecte de studiu, adecvate pentru atingerea obiectivelor stabilite. Propunem scenariul unei astfel de activități urmând câțiva dintre pașii specifici abordării învățării bazate pe fenomene.

The goal of the present article is to investigate how the Phenomenon-Based Learning Approach can be applied in teaching the speech act of praise. Being learner-centred, Phenomenon-based learning is a rather new multidisciplinary teaching style based on learner inquiry and problem solving activities. Its novelty lies in the procedure within which the students themselves, under the guidance of teachers, choose a topic (phenomenon), decide what they want to know about it, explore and answer their own questions using and applying existing knowledge from various subjects appropriate to the solving of the set goals. We propose the scenario of such an activity following some of the steps specific for the PhBL approach.

Cuvinte-cheie
Învățare bazată pe fenomene, abordare centrată pe cursant, act de laudă, interogarea elevilor, rezolvarea problemelor,

Phenomenon-based learning, learner-centred approach, the speech act of praise, student inquiry, problem solving