Die Rolle der Phonetikübungen im Fremdsprachenunterricht
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
166 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2`342(072) (1)
Другие западногерманские языки (120)
SM ISO690:2012
HRISTEA , Mihaela. Die Rolle der Phonetikübungen im Fremdsprachenunterricht. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2018, nr. 2(10), pp. 87-94. ISSN 1857-4149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7707681
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 2(10) / 2018 / ISSN 1857-4149

Die Rolle der Phonetikübungen im Fremdsprachenunterricht

The role of phonetics exercises in foreign language teaching

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7707681
CZU: 811.112.2`342(072)

Pag. 87-94

Hristea Mihaela
 
Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir“
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

Audio recordings are an important support for the language teacher, being a special cont-ribution to the process of learning the correct pronunciation of the foreign language. As the practice of teaching with audio materials shows, one should not expect much from a self-correction of learners. Research has confirmed that errors in the intonation and articulation of learners are corrected only to a very small extent with the help of magnetic tapes, audio cassettes or CDs. The active contribution of the teacher, the constant correction of the stu-dents' mistakes, the active contact with the class are basic conditions for achieving the tea-ching objective. Although it can be concluded that the form of error control in pronunciation exercises is best done by the teacher, he should not give up on audio recordings, since the student must be offered authentic speech patterns.

Ȋnregistrările audio sunt un suport important pentru profesorul de limbi străine, putând aduce o contribuție deosebită ȋn procesul de ȋnvățare a pronunției corecte a limbii străine. După cum arată practica de predare cu materiale audio, nu ar trebui să se aștepte prea mult de la o auto-corecție a cursanților. Cercetarea a confirmat că erorile în intonația și articularea cursanților sunt corectate doar într-o foarte mică măsură cu ajutorul benzilor magnetice, casetelor audio sau CD-urilor. Contribuția activă a profesorului, corectarea constantă a greșelilor elevilor, contactul activ cu clasa sunt condiții de bază pentru atingerea obiectivului didactic. Deși se poate trage concluzia că forma de control al erorilor în exercițiile de pronunție este realizata cel mai bine de către profesor, acesta nu ar trebui să renunțe la ȋnregistrările audio, deoarece elevului trebuie să i se ofere modele autentice de vorbire.

Cuvinte-cheie
audio recordings, intonation, foreign language, patterns, teacher, pronun-ciation,

ȋnregistrările audio, intonația, limbă străină, modele, profesorul, pronunția