Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 17:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2(073) (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2126) |
![]() POPEL, Cezara. Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 274-280. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2(073) | ||||||
Pag. 274-280 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema educației preșcolarilor în vederea formării comportamentului sigur. Se prezintă coordonatele curriculare ale formării comportamentului vizat: competențe specific vizate/ standardelor de învățare și dezvoltare ale copiilor. Se analizează coordonatele normative ale formării comportamentului sigur în contextul curriculumului pentru educația timpurie, din perspectivă curriculară. |
||||||
Cuvinte-cheie securitate personală, comportament sigur, educaţie timpurie, curriculum, competenţă specifică, standard de învățare, personal safety, safe behaviour, early education, curriculum, specific competence, learning standard |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-176181</doi_batch_id> <timestamp>1718813251</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <isbn>978-9975-161-32-9</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Formarea comportamentului sigur la preșcolari: coordonate curriculare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Cezara</given_name> <surname>Popel</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>274</first_page> <last_page>280</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>