Articolul precedent |
Articolul urmator |
245 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-18 09:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.022 (62) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Impactul ste(a)m în formarea atitudinilor interpretative. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 59-63. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.022 | ||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
STE(A)M reprezintă argumentul cheie al unei educații, racordat la utilizarea unor metode de predare bazate pe explorare, investigare și anchetă. Teatrul ca element STE(A)M facilitează actul lecturii și, în special, receptarea textului literar, când elevii sunt pur și simplu provocați să se pune în locul altui personaj - om printr-o temă ficțiune, pregătește viitorul cetățean pentru viață-realitate. STE(A)M face posibilă formarea atitudinilor interpretative, întrucât este vizuală, colorată, informativă, interactivă, permite analiza atitudinilor și modalităților de rezolvare a conflictelor - din diferitele roluri jucate - încurajează setul de valori și principii care îi vor ajuta pe elevi în viața socială. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie STE(A)M, curriculum, pedagogie, transdisciplinaritate, învăţare, integrare discipline, inovare, STE(A)M methodology, curriculum, pedagogy, Transdisciplinary, learning, integration of disciplines, innovation |
||||||
|