Articolul precedent |
Articolul urmator |
273 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 13:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27 (23) |
Организация обучения (533) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, SCUTARU, Albina. Formarea continuuă a cadrelor didactice axată pe funcționalitatea factorilor protectori ai bunăstării copilului. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 181-188. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091.27 | ||||||
Pag. 181-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se expun rezultatele studiului dedicat importanței implementării programelor de formare continuă a cadrelor didactice axate pe exersarea competențelor pertinente ce ar permite abordarea familiei ca factor protector funcțional în asigurarea bunăstării copilului. Dat fiind faptul, că domeniile de bunăstare sunt evaluate prin două aspecte: rezultatul atins de către copil și capacitatea părinților/persoanelor în grija cărora se află copilul, studiul dat redă descrierea importanței implicării cadrelor didactice în ridicarea statusului familiei ca factor protector prioritar în satisfacerea necesătăților copilului, dar și în consolidarea competențelor educaționale ale părinților solicitate pentru asigurarea bunăstării copilului |
||||||
Cuvinte-cheie formarea continuă, factor protector, bunăstarea copilului, competențe educaționale, părinţi, familie, cadrele didactice., Continuous training, protective factor, child well-being, educational skills, parents, family, teaching staff |
||||||
|