Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-01 13:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:004.4 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Программные средства (296) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Claudia Veronica. Softurile educaționale în formarea culturii artistic- estetice. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 62-66. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:004.4 | ||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul actualei reforme curriculare a învățământului românesc, este firesc ca utilizarea programelor educaționale în activitățile de educație artistică estetică în procesul de predare-învățare-evaluare și atitudinea elevilor față de educația artist estetică să fie plasate în centrul preocupărilor actuale ale școlii românești. Prin urmare, este necesar ca școala să ofere elevului mijloacele necesare pentru progresul său continuu în cunoaștere și adaptare. Acest progres trebuie să se concentreze pe cultivarea gândirii suple, dialectice, asigurând însușirea sistemelor logice, creative, a metodelor și instrumentelor de învățare prin propria sa activitate bazată pe software educațional în dezvoltarea unei culturi artisco-estetice adaptate mediului vieții. Preocuparea pentru stabilirea treptată a unui domeniu motivațional adecvat oricărei forme de muncă pe care o desfășoară elevul este o cerință pedagogică de organizare a muncii în școală. Orice cercetare pedagogică este întreprinsă pentru dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a procesului de învățare, trebuie să vizeze generalizarea experienței pozitive sau crearea unei noi experiențe. Cercetarea pentru a crea o nouă experiență corespunde mai îndeaproape tendințelor actuale în dezvoltarea științei, cu creșterea în general a gradului de participare conștientă a omului în progres în toate domeniile. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, tehnologie, educație artistică estetică, innovation, technology, artistic-esthetic education |
||||||
|