Articolul precedent |
Articolul urmator |
240 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-18 16:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (76) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Английский язык (673) |
SM ISO690:2012 MASCALIUC, Victoria. Phenomena-based learning in TEFL in the moldovan context . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 199-203. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p199-203 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p199-203 | ||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 199-203 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul subliniază importanța învățării experiențiale în predarea limbii engleze. Acesta urmărește de a determina o legătură între fenomene și eficacitatea formării abilităților lingvistice. Fiind un proces bazat pe cercetare, cursanții sunt expuși la formarea abilităților „soft și hard‖ la orele de limbă engleză. Autorul descrie modelul bazat pe fenomene ca o strategie care poate fi utilizată la orele de engleză, folosind oportunități de învățare autentice. Adițional, este descris modelul de implementare a acestei abordări în spațiul educational din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie engleză, învățare experiențială, model bazat pe fenomene, cercetare, instruire ghidată, English, experiential learning, phenomena-based model, research, guided instruction |
||||||
|