Phenomena-based learning in TEFL in the moldovan context
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
240 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-18 16:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111 (76)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Английский язык (673)
SM ISO690:2012
MASCALIUC, Victoria. Phenomena-based learning in TEFL in the moldovan context . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 199-203. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p199-203
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.3, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Phenomena-based learning in TEFL in the moldovan context

Învățarea bazată pe studierea fenomenelor în predarea limbii engleze ca limbă străină în contextul educațional din Moldova

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p199-203
CZU: 37.016:811.111

Pag. 199-203

Mascaliuc Victoria
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2023


Rezumat

Articolul subliniază importanța învățării experiențiale în predarea limbii engleze. Acesta urmărește de a determina o legătură între fenomene și eficacitatea formării abilităților lingvistice. Fiind un proces bazat pe cercetare, cursanții sunt expuși la formarea abilităților „soft și hard‖ la orele de limbă engleză. Autorul descrie modelul bazat pe fenomene ca o strategie care poate fi utilizată la orele de engleză, folosind oportunități de învățare autentice. Adițional, este descris modelul de implementare a acestei abordări în spațiul educational din Republica Moldova.

The article underlines the importance of experiential learning in teaching English. It traces a connection between phenomena and the efficacy of training language skills. Being a research-based process, the learners are exposed to training soft and hard skills at the classes of English. The author describes phenomena-based model as one strategy to be used at the classes of English to teach students using authentic learning opportunities. Additionally, a sample is provided to be implemented in the Moldovan context.

Cuvinte-cheie
engleză, învățare experiențială, model bazat pe fenomene, cercetare, instruire ghidată,

English, experiential learning, phenomena-based model, research, guided instruction