Articolul precedent |
Articolul urmator |
193 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-08 01:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:811’36=133.1 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
Языки (3229) |
SM ISO690:2012 CELPAN-PATIC, Natalia. L'enseignement des verbes de mouvement en approche contrastive . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 175-182. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p175-182 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p175-182 | ||||||
CZU: 378.016:811’36=133.1 | ||||||
Pag. 175-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este bine cunoscut faptul că analiza contrastivă este o metodă euristică, prin urmare, acest studiu își propune să faciliteze metodologia predării limbilor străine. Ne propunem să abordăm specificul predării verbelor de mișcare (Vm). În primul rând, vom face o distincție între Vm și verbele de deplasare (Vd). Apoi vom analiza statutul metodei contrastive în predarea limbilor străine, punând accent pe multilingvism, comutare de cod, analiza erorilor și autonomia în învățare. Apoi, vom încerca să facem o reamintire a principalelor axe de studiu ale Vd conform studiilor savanților J.-P. Boons, L. Talmy, A. Kopecka, M. Aurnague, I. Evseev, G. PanăDindelegan etc., pentru a realiza cele mai bune metodologii de predare/învățare ale Vd prin prezentarea secvențelor didactice pentru domeniul universitar. |
||||||
Cuvinte-cheie verb de mișcare, metodă contrastivă, limba maternă, limbă străină, analiza erorilor, fișă didactică, movement verb, contrastive method, native language, foreign language, error analysis, didactic file |
||||||
|