Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-23 15:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:338.48 (11) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Туризм. Экономика туризма (547) |
![]() ГРИЧАНАЯ, Анастасия. Современные методы продвижения услуг в индустрии гостеприимства. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 120-122. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:338.48 | ||||||
Pag. 120-122 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article is about classical and modern methods of promotion; a marketing, financial and economic analysis of the activities of the company "ISIDA" SRL. It also describes the main methods of promoting services by a travel agency, provides recommendations on the introduction of modern methods of promoting services for a travel agency, and evaluates their effectiveness. |
||||||
|