Articolul precedent |
Articolul urmator |
273 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:615.851 (3) |
Психология (3398) |
Физиотерапия. Радиотерапия. Другие терапевтические средства (288) |
SM ISO690:2012 TARNOVSCHI, Ana. Aspecte ale psihodiagnozei copilului cu sindromul deficitului de atenție și hiperactivitate (ADHD). In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 144-149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7356833 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
|||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7356833 | |||||||
CZU: 159.922.762:615.851 | |||||||
Pag. 144-149 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Activităţile de psihodiagnoză a deficitului de atenție și hiperactivitate constituie investigarea problemelor elevilor prin intermediul unui ansamblu de tehnici psihologice, realizate de către psihologul şcolar, orientate spre studierea psihologică a elevilor pentru a identifica potențialul acestora în scopul prevenirii problemelor școlare și de adaptare socială. |
|||||||
Cuvinte-cheie deficit de atenție, hiperactivitate, funcționalitate cognitivă, funcționalitate afectivă, terapii comportamentale., attention deficit, hyperactivity disorder, cognitive functionality, affective functionality, behavioral therapies. |
|||||||
|