Aspecte ale psihodiagnozei copilului cu sindromul deficitului de atenție și hiperactivitate (ADHD)
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
273 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 20:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.762:615.851 (3)
Психология (3398)
Физиотерапия. Радиотерапия. Другие терапевтические средства (288)
SM ISO690:2012
TARNOVSCHI, Ana. Aspecte ale psihodiagnozei copilului cu sindromul deficitului de atenție și hiperactivitate (ADHD). In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 144-149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7356833
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Aspecte ale psihodiagnozei copilului cu sindromul deficitului de atenție și hiperactivitate (ADHD)

Aspects of the psychodiagnosis of the child with attention deficit and hyperactivity syndrome (ADHD)

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7356833
CZU: 159.922.762:615.851

Pag. 144-149

Tarnovschi Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2023


Rezumat

Activităţile de psihodiagnoză a deficitului de atenție și hiperactivitate constituie investigarea problemelor elevilor prin intermediul unui ansamblu de tehnici psihologice, realizate de către psihologul şcolar, orientate spre studierea psihologică a elevilor pentru a identifica potențialul acestora în scopul prevenirii problemelor școlare și de adaptare socială.

The psychodiagnostic activities of attention deficit and hyperactivity disorder are the investigation of students' problems by means of a set of psychological techniques, carried out by the school psychologist, oriented for the psychological study of students with the scope of identification of their potential in order to prevent school problems and social adaptation.

Cuvinte-cheie
deficit de atenție, hiperactivitate, funcționalitate cognitivă, funcționalitate afectivă, terapii comportamentale.,

attention deficit, hyperactivity disorder, cognitive functionality, affective functionality, behavioral therapies.