Ambalajul în relaţie cu protecţia consumatorului
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
327 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 18:22
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Lilia, RUSU, Valeria. Ambalajul în relaţie cu protecţia consumatorului. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Vol.2, pp. 513-516. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.2, 2017
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017

Ambalajul în relaţie cu protecţia consumatorului


Pag. 513-516

Chiriac Lilia, Rusu Valeria
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2022


Rezumat

Într-o economie de piaţă, cu o concurenţă acerbă, ambalajele sunt elemente de promovare a produselor. Fără ambalare, mărfurile ar fi în dezordine şi ineficiente. Ambalajul trebuie să promoveze produsul şi să contribuie la întărirea “imaginii de marcă” pentru produs, dar, să nu inducă în eroare cumpărătorii. Consumatorul joacă un rol important în mecanismul de piaţă, constituind elementul de referinţă al acţiunilor întreprinse de producător şi de comerciant. Necesitatea protejării acestuia a apărut în societăţile democratice cu o economie de piaţă caracterizată printr-o puternică concurenţă şi printr-o ofertă foarte variată de bunuri şi servicii. În ultimii ani, siguranţa produsului dar şi a consumatorilor a devenit o funcţie foarte importantă a ambalajului. Ambalajul are şi un dublu rol de promotor al vânzării şi de purtător al informaţiei.

Cuvinte-cheie
ambalaj, consumator, produs, informare, protecţie, calitate