Analiza influenței soluționării estetice ale ambalajelor asupra vânzării lor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
258 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 12:20
SM ISO690:2012
ZAHARIA, Magdalena, ROMANCIUC, Mihai. Analiza influenței soluționării estetice ale ambalajelor asupra vânzării lor. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Vol.2, pp. 136-137. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.2, 2017
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017

Analiza influenței soluționării estetice ale ambalajelor asupra vânzării lor


Pag. 136-137

Zaharia Magdalena, Romanciuc Mihai
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2022


Rezumat

Consumatorii de astăzi dispun de o gamă din ce în ce mai largă de produse şi servicii pe care le pot achiziționa, iar producătorii trebuie să motiveze clienții pentru a cumpăra produsele. Atenția potențialului client poate fi atrasă fie prin preț, calitate, cantitate, ambalaj, etichetă sau aspectul produsului.

Cuvinte-cheie
aspect estetic, ambalaj, produs, consumator, vânzare, succes