Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 12:20 |
![]() ZAHARIA, Magdalena, ROMANCIUC, Mihai. Analiza influenței soluționării estetice ale ambalajelor asupra vânzării lor. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Vol.2, pp. 136-137. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 136-137 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Consumatorii de astăzi dispun de o gamă din ce în ce mai largă de produse şi servicii pe care le pot achiziționa, iar producătorii trebuie să motiveze clienții pentru a cumpăra produsele. Atenția potențialului client poate fi atrasă fie prin preț, calitate, cantitate, ambalaj, etichetă sau aspectul produsului. |
||||||
Cuvinte-cheie aspect estetic, ambalaj, produs, consumator, vânzare, succes |
||||||
|