Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 19:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7.072.42 (1) |
Психология (3443) |
SM ISO690:2012 FRAICOR, Cristina Ana-Maria, CÎNDEA, Adela. Impactul stilurilor de gândire și stilurilor de învățare asupra performanței academice la adolescenți. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2022, nr. 2(41), pp. 61-70. ISSN 1857-2502. DOI: https://doi.org/10.46728/pspj.2022.v41.i2.p61-70 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 2(41) / 2022 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/pspj.2022.v41.i2.p61-70 | ||||||
CZU: 159.922.7.072.42 | ||||||
Pag. 61-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu am examinat o serie de clarifi cări conceptuale cu privire la stilurile de învățare, stilurile de gândire și impactul acestora asupra performanței academice a elevilor de liceu. Studiul a implicat un eșantion de 60 de elevi din mediul urban cu vârste cuprinse între 16 și 17 ani. Au fost aplicate două instrumente validate pe populația românească pentru evidențierea stilurilor de învăţare și și stilurile de gândire. Performanțele școlare ale elevilor implicați în studiu au fost înregistare prin intermediul mediilor generale ale acestora. Cercetarea a evidențiat existența unor corelații pozitive între performanțele școlare ale elevilor și stilurile de învățare refl exiv și teoretic pe de o parte și stilurile de gândire progresist, judiciar, executiv și legislativ pe de altă parte. |
||||||
Cuvinte-cheie stil de învăţare, stil de gândire, performanțe școlare, liceu, learning style, thinking style, school performance, high school |
||||||
|