Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.5:004.738 (4) |
Внешняя торговля. Международная торговля. Внешнеторговая политика. Таможенные пошлины (389) |
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (535) |
![]() КУЛЬЧАК, Андриана. Влияние электронной коммерции на потребителя. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.2, pp. 170-174. ISBN 978-9975-50-287-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.5:004.738 | ||||||
Pag. 170-174 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În ultimele două decenii, dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor infor-maţionale a revoluţionat economia mondială. Noua economie este bazată pe reţele de calcu-latoare şi tehnologii informaţionale, în care internetul joacă un rol esenţial prin diminuarea barierelor fizice şi economice ale economiei tradiţionale. Internetul reprezintă noi oportu-nităţi pentru companiile traditionale. |
||||||
Cuvinte-cheie comert electronic, direcţii, grupuri, pași, schimbare de comportament |
||||||
|