Возможности языковой игры в развитии языковой компетенции учащихся
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
182 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.161.1(072):371.3 (1)
Восточнославянские языки (373)
Воспитание. Обучение. Образование (14905)
SM ISO690:2012
БЕЖЕНАРУ, Светлана. Возможности языковой игры в развитии языковой компетенции учащихся. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.1, pp. 51-57. ISBN 978-9975-50-286-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 18, Vol.1, 2022
Conferința "Interuniversitaria"
18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022

Возможности языковой игры в развитии языковой компетенции учащихся

CZU: 811.161.1(072):371.3

Pag. 51-57

Беженару Светлана
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2022


Rezumat

Articolul analizează esența unui astfel de concept precum „joc de limbaj‖ și relația acestuia cu conceptele de „joc de cuvinte‖ și „calambur‖. Scopul studiului este de a arăta jocul lingvistic ca o componentă a personalității lingvistice a studenților. În această lucrare, abordăm definiția unui joc de limbaj dată de V. Șahovski, care consideră că acesta este rezultatul unei variații originale, non-standard, a normelor „în baza competenței creative a comunicanților într-un anumit discurs emotiv‖; atragem atenția asupra faptului că mulți cercetători au remarcat capacitatea de manifestare a unui joc de limbaj la o personalitate lingvistică foarte dezvoltată.

Cuvinte-cheie
joc de limbaj, gândire lingvocreativă, distrugere de norme, antifraza

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Bejenaru, S.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ru'>Возможности   языковой   игры   в   развитии языковой компетенции учащихся</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-285-6</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>joc de limbaj</subject>
<subject>gândire lingvocreativă</subject>
<subject>distrugere de norme</subject>
<subject>antifraza</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.161.1(072):371.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul analizează esența unui astfel de concept precum &bdquo;joc de limbaj‖ și relația acestuia cu conceptele de &bdquo;joc de cuvinte‖ și &bdquo;calambur‖. Scopul studiului este de a arăta jocul lingvistic ca o componentă a personalității lingvistice a studenților. &Icirc;n această lucrare, abordăm definiția unui joc de limbaj dată de V. Șahovski, care consideră că acesta este rezultatul unei variații originale, non-standard, a normelor &bdquo;&icirc;n baza competenței creative&nbsp;a comunicanților &icirc;ntr-un anumit discurs emotiv‖; atragem atenția asupra faptului că mulți cercetători au remarcat capacitatea de manifestare a unui joc de limbaj la o personalitate lingvistică foarte dezvoltată.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>