Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.1(072):371.3 (1) |
Восточнославянские языки (373) |
Воспитание. Обучение. Образование (14905) |
![]() БЕЖЕНАРУ, Светлана. Возможности языковой игры в развитии языковой компетенции учащихся. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.1, pp. 51-57. ISBN 978-9975-50-286-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.1(072):371.3 | ||||||
Pag. 51-57 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează esența unui astfel de concept precum „joc de limbaj‖ și relația acestuia cu conceptele de „joc de cuvinte‖ și „calambur‖. Scopul studiului este de a arăta jocul lingvistic ca o componentă a personalității lingvistice a studenților. În această lucrare, abordăm definiția unui joc de limbaj dată de V. Șahovski, care consideră că acesta este rezultatul unei variații originale, non-standard, a normelor „în baza competenței creative a comunicanților într-un anumit discurs emotiv‖; atragem atenția asupra faptului că mulți cercetători au remarcat capacitatea de manifestare a unui joc de limbaj la o personalitate lingvistică foarte dezvoltată. |
||||||
Cuvinte-cheie joc de limbaj, gândire lingvocreativă, distrugere de norme, antifraza |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Bejenaru, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Возможности языковой игры в развитии языковой компетенции учащихся</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-285-6</relatedIdentifier> <subjects> <subject>joc de limbaj</subject> <subject>gândire lingvocreativă</subject> <subject>distrugere de norme</subject> <subject>antifraza</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.161.1(072):371.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul analizează esența unui astfel de concept precum „joc de limbaj‖ și relația acestuia cu conceptele de „joc de cuvinte‖ și „calambur‖. Scopul studiului este de a arăta jocul lingvistic ca o componentă a personalității lingvistice a studenților. În această lucrare, abordăm definiția unui joc de limbaj dată de V. Șahovski, care consideră că acesta este rezultatul unei variații originale, non-standard, a normelor „în baza competenței creative a comunicanților într-un anumit discurs emotiv‖; atragem atenția asupra faptului că mulți cercetători au remarcat capacitatea de manifestare a unui joc de limbaj la o personalitate lingvistică foarte dezvoltată.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>