Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 14:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:57 (3) |
Организация обучения (556) |
Биологические науки в целом (3644) |
SM ISO690:2012 ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Bioscience – curriculum integrat la decizia școlii pentru învățământul liceal – științe ale naturii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 516-522. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:57 | ||||||
Pag. 516-522 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol cuprinde programa opționalului Bioscience, elaborată potrivit modelului de proiectare curriculară centrat pe dezvoltarea gândirii cu teme abordate inter și transcurricular. Elevii își însușesc conținutul prin intermediul proceselor cognitive pe care le utilizează în viața reală, ei își formează un bagaj funcțional, flexibil și coerent de cunoștințe pe care le pot aplica în contexte variate. |
||||||
Cuvinte-cheie transcurricular, intercurricular, competențe, biologie, programă școlară, transcurricular, intercurricular, competences, biology, scolar curricula |
||||||
|