Bioscience – integrated curriculum at the school decision for high school education – natural sciences
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
309 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 14:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:57 (3)
Организация обучения (556)
Биологические науки в целом (3644)
SM ISO690:2012
ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Bioscience – curriculum integrat la decizia școlii pentru învățământul liceal – științe ale naturii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 516-522. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Bioscience – integrated curriculum at the school decision for high school education – natural sciences

Bioscience – curriculum integrat la decizia școlii pentru învățământul liceal – științe ale naturii

CZU: 37.091:57

Pag. 516-522

Țânculescu Elena-Camelia
 
Liceul Teoretic "Ion Borcea", Buhuși, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2022


Rezumat

Acest articol cuprinde programa opționalului Bioscience, elaborată potrivit modelului de proiectare curriculară centrat pe dezvoltarea gândirii cu teme abordate inter și transcurricular. Elevii își însușesc conținutul prin intermediul proceselor cognitive pe care le utilizează în viața reală, ei își formează un bagaj funcțional, flexibil și coerent de cunoștințe pe care le pot aplica în contexte variate.

This Article includes the BioScience optional curriculum, developed according to the curricular design model centered on the development of thinking, with topics addressed inter and transcurricular. Students acquire their content through the cognitive processes they use in real life, they form a functional, flexible and coherent baggage of knowledge that they can apply in various contexts.

Cuvinte-cheie
transcurricular, intercurricular, competențe, biologie, programă școlară,

transcurricular, intercurricular, competences, biology, scolar curricula