Articolul precedent |
Articolul urmator |
346 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-25 14:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.43 (45) |
Программные средства (303) |
SM ISO690:2012 STEPANOV, Zahar, CHIRIAC, Liubomir. Abordări didactice în procesul de predare-învățare a limbajului SCRATCH. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 343-346. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 004.43 | |||||||
Pag. 343-346 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt examinate aspecte didactice care țin de studierea limbajului Scratch în sistemul preuniversitar. Sunt punctate caracteristicile cheie ale limbajului Scratch. Este propus un concept de program extracurricular privind studierea elementelor de programare prin intermediul limbajului Scratch. Cuvinte |
|||||||
Cuvinte-cheie limbajul Scratch, caracterisiticile principale, program extracurricular, Scratch language, main features, extracurricular program |
|||||||
|