Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 16:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
514.113:629.73 (1) |
Геометрия (106) |
Техника средств транспорта (134) |
![]() AFANAS, Dorin. The use of mathematics in intensity estimation wind for unmanned air vehicles. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 42-47. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 514.113:629.73 | |||||||
Pag. 42-47 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
There are various weather risks that the operators of unmanned aerial vehicles must take into account and which depend on the following properties of the atmosphere [1, p. 82]: • Altitude density; • Temperature; • Visibility; • Humidity and saturation; • The wind. In this article we will investigate the estimation of the wind speed at the requested height. |
|||||||
Cuvinte-cheie unmanned aerial vehicle, wind intensity, height, anemometer, Beaufort scale, functional dependence, formula, vehicul aerian fără pilot, intensitatea vântului, înălţime, anemometru, scara lui Beaufort, dependență funcțională, formulă |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Afanas, D.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>There are various weather risks that the operators of unmanned aerial vehicles must take into account and which depend on the following properties of the atmosphere [1, p. 82]: • Altitude density; • Temperature; • Visibility; • Humidity and saturation; • The wind. In this article we will investigate the estimation of the wind speed at the requested height.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Există diverse riscuri meteo de care operatorii vehiculelor aeriene fără pilot trebuie să ţină cont şi care depind de următoarele proprietăţi ale atmosferei [1, p. 82]: • Densitatea altitudinii; • Temperatura; • Vizibilitatea; • Umiditatea şi saturaţia; • Vântul. În prezentul articol vom cerceta estimarea vitezei vântului la înălțimea solicitată.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Există diverse riscuri meteo de care operatorii vehiculelor aeriene fără pilot trebuie să ţină cont şi care depind de următoarele proprietăţi ale atmosferei [1, p. 82]: • Densitatea altitudinii; • Temperatura; • Vizibilitatea; • Umiditatea şi saturaţia; • Vântul. În prezentul articol vom cerceta estimarea vitezei vântului la înălțimea solicitată.</p></dc:description> <dc:source>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). (Ediția a 2-a) 42-47</dc:source> <dc:subject>unmanned aerial vehicle</dc:subject> <dc:subject>wind intensity</dc:subject> <dc:subject>height</dc:subject> <dc:subject>anemometer</dc:subject> <dc:subject>Beaufort scale</dc:subject> <dc:subject>functional dependence</dc:subject> <dc:subject>formula</dc:subject> <dc:subject>vehicul aerian fără pilot</dc:subject> <dc:subject>intensitatea vântului</dc:subject> <dc:subject>înălţime</dc:subject> <dc:subject>anemometru</dc:subject> <dc:subject>scara lui Beaufort</dc:subject> <dc:subject>dependență funcțională</dc:subject> <dc:subject>formulă</dc:subject> <dc:title>The use of mathematics in intensity estimation wind for unmanned air vehicles</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>