Monitorizarea copiilor în situație vulnerabilă: aspecte asistențiale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
281 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 20:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
364.4-783.2-053.2:303.433.2 (2)
Социальное обеспечение. (550)
Методы общественных наук. Методы и виды социологических исследований (177)
SM ISO690:2012
COROBAN, Cristina. Monitorizarea copiilor în situație vulnerabilă: aspecte asistențiale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2022, nr. 8(158), pp. 278-283. ISSN 1814-3199. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7282054
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(158) / 2022 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Monitorizarea copiilor în situație vulnerabilă: aspecte asistențiale

Monitoring of children in a vulnerable situation: social assistance aspects

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7282054
CZU: 364.4-783.2-053.2:303.433.2

Pag. 278-283

Coroban Cristina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 noiembrie 2022


Rezumat

Monitorizarea este un proces de colectare de rutină a informațiilor despre toate aspectele care implica procesul monitorizat. A monitoriza înseamnă a verifica modul în care evoluează situația după o intervenție asistențială printr-un proces de observație sistematică și intenționată. În acest articol autoarea relatează despre procesul de monitorizare a copiilor aflați în perioada de post-plasament, copii care au fost reintegrați în familia biologică sau extinsă. În acest sens, se face referire la instrumentele de monitorizare utilizate, care au fost dezvoltate prin proiectul De la Vulnerabilitate la Incluziune, susținut financiar de Fundația pentru copii Pestalozzi din Elveția și implementat în perioada ianuarie 2020 – decembrie 2022.

Monitoring is a process of routinely collecting information about all aspects of a process. To monitor means to check how the situation evolves after an intervention through a process of systematic and intentional observation. In this article, the author relates the process of monitoring children in post-placement period, children who have been reintegrated into the biological or extended family. In this regard, reference is made to the used monitoring tools, which were developed through the "From Vulnerability to Inclusion Project", implemented by NGO PRODOCS, with the financial support of Pestalozzi Children's Foundation from Switzerland, implemented in January, 2020 – December, 2022 period.

Cuvinte-cheie
monitorizare, indicatori de monitorizare, copii în situație vulnerabilă, management de caz, date cantitative, date calitative,

monitoring, monitoring indicators, children in a vulnerable situation, case management, quantitative data, qualitative data