Articolul precedent |
Articolul urmator |
233 0 |
SM ISO690:2012 NAGOREANSCAIA, Aliona. Utilizarea resurselor educaționale deschise în predarea informaticii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 402-409. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 402-409 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol analizează conceptul de RED, caracteristicile distinctive ale acestora, utilizarea lor în procesul de predare. Posibilitățile RED oferite în procesul de instruire, tipurile de RED folosite la orele de predare, care sporesc interesul studentului în domeniul informaticii. Se atrage atenția asupra faptului că resursele educaționale digitale utilizate în clase trebuie să fie autorizate cu licenţa Creative Commons și că anumite resurse pot fi accesate în mediul virtual. De asemenea, se menționează despre nivelul de utilizare a RED la nivel național. |
||||||
Cuvinte-cheie RED, predare, informatica, OER, rendition, informatics |
||||||
|