Utilizarea resurselor educaționale deschise în predarea informaticii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
233 0
SM ISO690:2012
NAGOREANSCAIA, Aliona. Utilizarea resurselor educaționale deschise în predarea informaticii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 402-409. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Utilizarea resurselor educaționale deschise în predarea informaticii


Pag. 402-409

Nagoreanscaia Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2022


Rezumat

Acest articol analizează conceptul de RED, caracteristicile distinctive ale acestora, utilizarea lor în procesul de predare. Posibilitățile RED oferite în procesul de instruire, tipurile de RED folosite la orele de predare, care sporesc interesul studentului în domeniul informaticii. Se atrage atenția asupra faptului că resursele educaționale digitale utilizate în clase trebuie să fie autorizate cu licenţa Creative Commons și că anumite resurse pot fi accesate în mediul virtual. De asemenea, se menționează despre nivelul de utilizare a RED la nivel național.

This article analyzes the concept of OER, the distinctive features of OER, the use in the teaching process. The opportunities OER offers in the training process, the types of OER used at the teaching hours, which increase the student's interest in computer science. Attention is drawn to the fact that the digital educational resources used in classes must be licensed under Creative Commons, and some educational resources that can be accessed in the virtual environment. Attention is drawn to the level of use of OER at national level.

Cuvinte-cheie
RED, predare, informatica,

OER, rendition, informatics