Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-15 16:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.017(498) (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 CUMPĂNĂȘOIU, Teodor Sorin. Consilierea copiilor în școala românească. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 404-408. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.017(498) | ||||||
Pag. 404-408 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Regarding the development of the child, education is the vital field of the society in which it must be permanently invested, because its fundamental purpose consists in the transmission from generation to generation of all the knowledge, accumulated over the centuries, by humanity; in preparing the child for socio-professional and family life, for integration into society, simultaneously with the development of his personality and reaching a maximum potential. In this sense, the school must help children to know and accept each other, to design and internalize their ideals, to help them become aware and take responsibility for participating and participating. is involved in the development of the society to which they belong. |
||||||
Cuvinte-cheie counseling, child, psychology, consiliere, copil, psihologie |
||||||
|