Consilierea copiilor în școala românească
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
338 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-15 16:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.017(498) (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
SM ISO690:2012
CUMPĂNĂȘOIU, Teodor Sorin. Consilierea copiilor în școala românească. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 404-408. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Consilierea copiilor în școala românească

Counseling children in the romanian school

CZU: 37.017(498)

Pag. 404-408

Cumpănășoiu Teodor Sorin
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2022


Rezumat

Regarding the development of the child, education is the vital field of the society in which it must be permanently invested, because its fundamental purpose consists in the transmission from generation to generation of all the knowledge, accumulated over the centuries, by humanity; in preparing the child for socio-professional and family life, for integration into society, simultaneously with the development of his personality and reaching a maximum potential. In this sense, the school must help children to know and accept each other, to design and internalize their ideals, to help them become aware and take responsibility for participating and participating. is involved in the development of the society to which they belong.

În ceea ce privește dezvoltarea copilului, educația este domeniul vital al societății în care trebuie investit permanent, căci scopul fundamental al acesteia constă în transmiterea din generație în generație a tuturor cunoștințelor, acumulate de-a lungul secolelor, de umanitate; în pregătirea copilului pentru viața socioprofesională și de familie, pentru integrarea în societate, concomitent cu dezvoltarea personalității lui și cu atingerea unui potențial maxim. În acest sens, școala trebuie să-i ajute pe copii să se cunoască și să se accepte, să-și proiecteze și să-și interiorizeze idealurile, să-i ajute să conștientizeze și să-și asume responsabilitatea pentru a participa și a se implica în dezvoltarea societății căreia îi aparțin.

Cuvinte-cheie
counseling, child, psychology,

consiliere, copil, psihologie