Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 21:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.017 (11) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
![]() , , BRUJA, Carmen - Vasilica. Drepturile copilului în grădiniță-exemple de activități formale. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 401-404. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.017 | ||||||
Pag. 401-404 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Learning the rights of the child must go hand in hand with learning the responsibilities associated with these rights. Even if they are in kindergarten and their age does not exceed six years, preschoolers must learn that in a society people have not only rights but also responsibilities. The assimilation and awareness of the rights, freedoms, but also of the responsibilities they have prepares children for the future, for when they will be adults, for the moment when they will be the ones who make decisions in their capacity as members of the society to which they belong. |
||||||
Cuvinte-cheie childhood, children's rights, early education, formal activities, copilărie, drepturile copilului, educaţie timpurie, activități formale |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Хахеу-Мунтяну, ..</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Bruja, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Drepturile copilului în grădiniță-exemple de activități formale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-617-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>childhood</subject> <subject>children's rights</subject> <subject>early education</subject> <subject>formal activities</subject> <subject>copilărie</subject> <subject>drepturile copilului</subject> <subject>educaţie timpurie</subject> <subject>activități formale</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2.017</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Learning the rights of the child must go hand in hand with learning the responsibilities associated with these rights. Even if they are in kindergarten and their age does not exceed six years, preschoolers must learn that in a society people have not only rights but also responsibilities. The assimilation and awareness of the rights, freedoms, but also of the responsibilities they have prepares children for the future, for when they will be adults, for the moment when they will be the ones who make decisions in their capacity as members of the society to which they belong.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Învățarea drepturilor copilului trebuie să vină în paralel cu învățarea responsabilităților aferente acestor drepturi. Chiar dacă se află la grădiniță, iar vârsta lor nu depășește șase ani, preșcolarii trebuie să învețe că într-o societate oamenii nu au numai drepturi, ci și responsabilități. Asimilarea și conștientizarea drepturilor, libertăților, dar și a responsabilităților pe care le au îi pregătește pe copii pentru viitor, pentru când vor fi adulți, pentru momentul în care vor fi cei care iau decizii în calitatea lor de membri ai societății căreia îi aparțin.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>