Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2190 122 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 11:03 |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia. Asigurarea parteneriatului familie – grădiniţă şi calitatea educaţiei preşcolarului. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 20-26. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article emphasizes the importance of partnership with family issues related to development and preschool education are proposed various methods of working with parents to approach the kindergarten, that children. Meeting with parents is detail-based form of organization of parents team. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, parteneriat, metodă, succes, calitate |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Carabet, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Asigurarea parteneriatului familie – grădiniţă şi calitatea educaţiei preşcolarului</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0119</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>parteneriat</subject> <subject>metodă</subject> <subject>succes</subject> <subject>calitate</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-01-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Article emphasizes the importance of partnership with family issues related to development and preschool education are proposed various methods of working with parents to approach the kindergarten, that children. Meeting with parents is detail-based form of organization of parents team.</description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul abordează problema parteneriatului grădiniţa de copii – familie, propunând forma de bază prin care se realizează acesta: şedinţele cu părinţii. În articol se descriu mai multe tipuri de şedinţe, diferite după scop şi intenţii educative. Paralel, se analizează metode de atragere a părinţilor în educaţia copiilor, care încep în grădiniţă şi pot fi continuate acasă.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>