IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-30 19:14
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2022  (1 din 3)9    CZU
 2022  (1 din 3)9    
Nr. 1(50) 9CZU
 2021  (3 din 3)35    
Nr. 3(49) 10CZU
Nr. 2(48) 14CZU
Nr. 1(47) 11CZU
 2020  (3 din 3)32    
Nr. 3(46) 14CZU
Nr. 2(45) 8CZU
Nr. 1(44) 10CZU
 2019  (3 din 3)40    
Nr. 3(43) 13CZU
Nr. 2(42) 16CZU
Nr. 1(41) 11CZU
 2018  (3 din 3)43    
Nr. 3(40) 15CZU
Nr. 2(39) 15CZU
Nr. 1(38) 13CZU
 2017  (3 din 3)33    
Nr. 3(37) 10CZU
Nr. 2(36) 10CZU
Nr. 1(35) 13CZU
 2016  (3 din 3)40    
Nr. 3(34) 12CZU
Nr. 2(33) 14CZU
Nr. 1(32) 14CZU
 2015  (3 din 3)51    
Nr. 3(31) 17CZU
Nr. 2(30) 18CZU
Nr. 1(29) 16CZU
 2014  (3 din 3)57    
Nr. 3(28) 23CZU
Nr. 2(27) 17CZU
Nr. 1(26) 17CZU
 2013  (3 din 3)64    
Nr. 3(25) 22CZU
Nr. 2(24) 21CZU
Nr. 1(23) 21CZU
 2012  (3 din 3)61    
Nr. 3(22) 24
Nr. 2(21) 18
Nr. 1(20) 19
 2011  (3 din 3)46    
Nr. 3(19) 12
Nr. 2(18) 17
Nr. 1(17) 17
 2010  (3 din 3)45    
Nr. 3(16) 14
Nr. 2(15) 16
Nr. 1(14) 15
 2009  (2 din 3)44    
Nr. 2(12) 23
Nr. 1(11) 21
 2008  (3 din 3)61    
Nr. 3(10) 21
Nr. 2(9) 21
Nr. 1(8) 19
 2007  (2 din 3)40    
Nr. 3(7) 21
Nr. 2(6) 19
 2006  (1 din 3)23    
Nr. 3(4) 23
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • Exclusă (27.05.2022)
  • C (28.02.2020-28.02.2022)
  • C (18.07.2017-31.12.2019)
  • C (27.06.2013-14.12.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole72411915952820239924
Volume45590602006
Total769125065530208

Vizualizări   1619Descărcări   32

Conţinutul numărului de revistă

Serviciul sanitar al armatei române în perioada neutralităţii: probleme de pregătire teoretică şi practică 1-11
Chicuş Nicolae , Stoica Leontin
Aspecte psihologice ale anxietăţii la adolescenţi 10-20
Pleşca Maria
Asigurarea parteneriatului familie – grădiniţă şi calitatea educaţiei preşcolarului 20-26
Carabet Natalia
Mărturii din prizonieratul medicului Ion Periețeanu (1916-1918) 26-35
Stoica Leontin
Dimensiuni ale conduitei didactice 35-49
Dragu Nor
Metodologia receptării artistice a operei de artă (pictură) 49-57
Mocan-Vozian Ludmila
Conceptualizarea formării competenţei de educaţie ecologică a elevilor (cee) în procesul pregătirii inițiale a cadrelor didactice pentru învățământul primar 57-65
Saranciuc-Gordea Liliana , Ursu Ludmila
Particularități de expresie a sintaxei afective 65-70
Gheorghiţă Liliana
Diagnosticarea pedagogică: concept şi semnificaţii manageriale 70-78
Cojocaru Valentina
Dezvoltarea subcompetenţelor înţelegerii la auz pe cicluri şcolare 78-83
Popovici Angela
Gimnastica aerobică la lecţiile de educaţie fizică cu studentele din învăţământul superior 83-92
Sakizlian MonicaCristina
О некоторых способах анкетирования с целью выявления уровня сформированности социокультурной компетенции в экспериментальных группах в ходе констатирующего эксперимента 92-100
Кононова Татьяна
Ситуативные клише в социокультурном контексте 100-104
Кононова Татьяна
Despre eufemismele frazeologice 104-107
Chira Oxana
A Practical Grammar Lesson on Problem Verbs 107-111
Grabazei Svetlana
Abordarea ştiinţifico-pedagogică a relaţiilor dintre lectura comprehensivă, decodare, receptare şi interpretare 111-117
Barbaroş Ninel
Tendinţe noi în dezvoltarea psihologiei speciale 117-120
Chiperi Nadejda , Maximciuc Victoria
Perspective de abordare a curriculumului în educaţie 120-124
Iftemie Nicoleta
Reprezentări privind cultura comunicării studenţilor 124-129
Chinan Omer