Impactul platformelor educaționale în formarea mediciniștilor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
275 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 13:50
SM ISO690:2012
PANAS, Silvia, POSTICA, Ludmila. Impactul platformelor educaționale în formarea mediciniștilor. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 118-126. ISBN 978-9975-46-583-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2, 2021
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021

Impactul platformelor educaționale în formarea mediciniștilor


Pag. 118-126

Panas Silvia1, Postica Ludmila23
 
1 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“,
3 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2022


Rezumat

Distance education is a new, global technology-based education to facilitate easy, immediate learning and interaction for communicators, teachers, and students in education programs. Distance education can provide mass-education for everyone. It leads people to learn individually and shifts responsibility for learning from instructors to doctors. It facilitates doctors selection of courses and content to reflect their needs and motivations. It provides creative and qualified ideas and information to motivate doctors from diverse backgrounds.

Educația la distanță este o educație nouă, globală, bazată pe tehnologie pentru a facilita învățarea și interacțiunea ușoară și imediată pentru comunicatori, profesori și studenți în cadrul programelor de educație. Educația la distanță poate oferi educație în masă pentru toată lumea. Aceasta îi determină pe oameni să învețe individual și transferă responsabilitatea pentru învățare de la instructori la mediciniști. Ea facilitează selecția cursurilor și a conținutului de către mediciniști pentru a reflecta nevoile și motivațiile acestora. Oferă idei și informații creative și calificate pentru a motiva mediciniști din medii diverse.

Cuvinte-cheie
distance education, communicators, interaction, teachers, individually, doctors, responsibility, motivations, learning from instructors.,

educația la distanța, comunicatori, interacțiunea, profesori, individual, mediciniști, responsabilitatea, motivațiile, învățare de la instructor.