Articolul precedent |
Articolul urmator |
275 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 13:50 |
SM ISO690:2012 PANAS, Silvia, POSTICA, Ludmila. Impactul platformelor educaționale în formarea mediciniștilor. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 118-126. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
|
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | |
|
|
Pag. 118-126 | |
Descarcă PDF | |
Rezumat | |
Distance education is a new, global technology-based education to facilitate easy, immediate learning and interaction for communicators, teachers, and students in education programs. Distance education can provide mass-education for everyone. It leads people to learn individually and shifts responsibility for learning from instructors to doctors. It facilitates doctors selection of courses and content to reflect their needs and motivations. It provides creative and qualified ideas and information to motivate doctors from diverse backgrounds. |
|
Cuvinte-cheie distance education, communicators, interaction, teachers, individually, doctors, responsibility, motivations, learning from instructors., educația la distanța, comunicatori, interacțiunea, profesori, individual, mediciniști, responsabilitatea, motivațiile, învățare de la instructor. |
|
|