Utilizarea colecțiilor Wakelet în predarea, evaluarea elevilor. Utilizarea colecțiilor în cadrul dezvoltării profesionaleDezvoltarea competențelor de comunicare a elevilor prin participări colaborative la nivel național și internațional
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
277 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 11:55
SM ISO690:2012
CERNEI, Cristina. Utilizarea colecțiilor Wakelet în predarea, evaluarea elevilor. Utilizarea colecțiilor în cadrul dezvoltării profesionaleDezvoltarea competențelor de comunicare a elevilor prin participări colaborative la nivel național și internațional. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 37-40. ISBN 978-9975-46-583-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2, 2021
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021

Utilizarea colecțiilor Wakelet în predarea, evaluarea elevilor. Utilizarea colecțiilor în cadrul dezvoltării profesionale

Dezvoltarea competențelor de comunicare a elevilor prin participări colaborative la nivel național și internațional


Pag. 37-40

Cernei Cristina
 
Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2022


Rezumat

Școala trebuie să fie în perpetuă colaborare autentică cu societatea și problemele actuale ale ei, încât elevii și cadrele didactice să fie motivați în realizarea nevoilor educaționale prin resursele disponibile la nivel local, național și internațional. Platformele educaționale bazate pe proiecte în colaborare cu elevi și cadre didactice la nivel național și internațional, precum eTwinning, permit participanților să se perfecționeze prin dezvoltarea competențelor de comunicare și colaborare inițiindu-se în colaborări de impact instructiv-educativ. Astfel extinderea procesului instructiv în afara spațiului școlar, de clasă, creează condiții de elaborare, coordonare și desfășurare a proiectelor educaționale care prin implicarea partenerilor și actanților la proiect, contribuie la construirea și modelarea comportamentelor prin valorificarea și dezvoltarea intereselor și aptitudinilor într-o manieră diferită de cea din clasă.

Cuvinte-cheie
proiect educațional, colaborare, cooperare, competenţă de comunicare, produs educaţional