Articolul precedent |
Articolul urmator |
277 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 11:55 |
SM ISO690:2012 CERNEI, Cristina. Utilizarea colecțiilor Wakelet în predarea, evaluarea elevilor. Utilizarea colecțiilor în cadrul dezvoltării profesionaleDezvoltarea competențelor de comunicare a elevilor prin participări colaborative la nivel național și internațional. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 37-40. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 37-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Școala trebuie să fie în perpetuă colaborare autentică cu societatea și problemele actuale ale ei, încât elevii și cadrele didactice să fie motivați în realizarea nevoilor educaționale prin resursele disponibile la nivel local, național și internațional. Platformele educaționale bazate pe proiecte în colaborare cu elevi și cadre didactice la nivel național și internațional, precum eTwinning, permit participanților să se perfecționeze prin dezvoltarea competențelor de comunicare și colaborare inițiindu-se în colaborări de impact instructiv-educativ. Astfel extinderea procesului instructiv în afara spațiului școlar, de clasă, creează condiții de elaborare, coordonare și desfășurare a proiectelor educaționale care prin implicarea partenerilor și actanților la proiect, contribuie la construirea și modelarea comportamentelor prin valorificarea și dezvoltarea intereselor și aptitudinilor într-o manieră diferită de cea din clasă. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect educațional, colaborare, cooperare, competenţă de comunicare, produs educaţional |
||||||
|