Articolul precedent |
Articolul urmator |
458 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 19:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:338.48 (3) |
Составные части и механизмы управления (100) |
Туризм. Экономика туризма (537) |
SM ISO690:2012 PRILUȚCHI, Alina, TABAN, Elena. Rolul strategiilor de afaceri pentru evoluția firmei turistice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 50-56. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:338.48 | ||||||
Pag. 50-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este descrisă importanța strategiilor de afaceri în evoluția companiilor de turism, în special identificarea, evaluarea și reflecția asupra strategiilor care pot fi aplicate. Se fac recomandări și concluzii privind impactul pandemiei de COVID 19 asupra industriei turismului și posibilitățile de relansare a activității în condițiile post-pandemice create în prezent. Alegerea strategiilor dezirabile pentru compania de turism în contextul situatiei geopolitice de evolutie si crestere in domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, management, turism, implementare, entitate, obiective, companie, strategy, management, tourism, Implementation, entity, objectives, company |
||||||
|