Rolul strategiilor de afaceri pentru evoluția firmei turistice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
458 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 19:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.21:338.48 (3)
Составные части и механизмы управления (100)
Туризм. Экономика туризма (537)
SM ISO690:2012
PRILUȚCHI, Alina, TABAN, Elena. Rolul strategiilor de afaceri pentru evoluția firmei turistice. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 50-56. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Rolul strategiilor de afaceri pentru evoluția firmei turistice

CZU: 005.21:338.48

Pag. 50-56

Priluțchi Alina, Taban Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2022


Rezumat

În acest articol este descrisă importanța strategiilor de afaceri în evoluția companiilor de turism, în special identificarea, evaluarea și reflecția asupra strategiilor care pot fi aplicate. Se fac recomandări și concluzii privind impactul pandemiei de COVID 19 asupra industriei turismului și posibilitățile de relansare a activității în condițiile post-pandemice create în prezent. Alegerea strategiilor dezirabile pentru compania de turism în contextul situatiei geopolitice de evolutie si crestere in domeniu.

This article discusses the application of business strategies in the evolution of the tourism company, detection, evaluation, reflection on the strategies that can be applied. Recommendations and conclusions are made on the impact of the COVID 19 pandemic on the tourism industry and the possibilities for relaunching the activity in the post-pandemic conditions currently created. Choosing the desirable strategies for the tourism company in the context of the geopolitical situation for evolution and growth in the field.

Cuvinte-cheie
strategie, management, turism, implementare, entitate, obiective, companie,

strategy, management, tourism, Implementation, entity, objectives, company