Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 14:11 |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Educaţia artistică în preşcolaritate: abordări conceptuale. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 184-187. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 184-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relevă aspecte conceptuale cu referire la predispoziţiile artistice în preşcolaritate la copii. Se prezintă realizarea acestui proces operând cu conceptele renumiţilor savanţi occidentali, ruşi şi autohtoni. Una dintre ideile caracteristice gândirii pedagogice a savanţilor este aceea, că în procesul formării/dezvoltării copilului prin intermediul artei, copilul supune obiectele şi fenomenele schemelor sale de asimilare achiziţionate anterior. Pentru integritate în asigurarea realizării la modul practic al unei educaţii timpurii, metodologia pe care o vom propune se bazează pe o cercetare, o reţea teoretică impunătoare de practici pedagogice încununate de succes ale unor savanţi remarcabili din întreaga lume. |
||||||
Cuvinte-cheie predispoziţii artistice, domeniile artei, competențe muzicale, educaţie timpurie, mecanismul cunoaşterii, artistic tendencies, fields of art, musical skills, early education, the mechanism of knowledge. |
||||||
|