Repere teoretice ale învăţării diferenţiate şi individualizate a limbii franceze în învăţământul superior
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
331 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-19 20:11
SM ISO690:2012
CIOLACU, Lidia. Repere teoretice ale învăţării diferenţiate şi individualizate a limbii franceze în învăţământul superior. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 177-184. ISBN 978-9975-3145-9-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan"
Bălți, Moldova, 2 mai 2016

Repere teoretice ale învăţării diferenţiate şi individualizate a limbii franceze în învăţământul superior

Theoretical differentiated and individualized learning french language in higher education


Pag. 177-184

Ciolacu Lidia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 mai 2022


Rezumat

E deosebit de important faptul că obiectivul major al educaţiei şi instrucţiei trebuie să fie transformarea individualităţilor în personalităţi care să corespundă idealului educativ al societăţii noastre. Tratarea diferenţiată înseamnă, în esenţă, adaptarea învăţământului la particularităţile psihofizice ale studentului, influenţa instructiv-educativă a acestuia în conformitate cu individualitatea sa, înlesnindu-i pregătirea la nivelul posibilităţilor şi intereselor, creându-i, în ultimă instanţă, o ambianţă favorabilă în cel mai înalt grad pentru formarea personalităţii în ansamblu.

It is particularly important that the major objective of education and instruction should be for individuality personalities to match the educational ideal of our society. Differential treatment means essentially adapting education to the specific medical fitness student influence instructive - educative it in accordance with individuality or help them prepare local possibilities and interests, creating and, ultimately, an environment favorable to the highest grade for the overall development of the personality.

Cuvinte-cheie
instruire diferenţiată, învățare individualizată, învățare diferențiată, tehnologia de învăţare diferenţiată, strategii de învăţare diferenţiată a limbii franceze,

Differentiated training, individualized learning, differentiated learning, technological model teaching, differentiated learning ways, differentiated learning foreign language curriculum, technology training model of professional competence of differentiated learning, professional language