Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 20:11 |
SM ISO690:2012 CIOLACU, Lidia. Repere teoretice ale învăţării diferenţiate şi individualizate a limbii franceze în învăţământul superior. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 177-184. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 177-184 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
E deosebit de important faptul că obiectivul major al educaţiei şi instrucţiei trebuie să fie transformarea individualităţilor în personalităţi care să corespundă idealului educativ al societăţii noastre. Tratarea diferenţiată înseamnă, în esenţă, adaptarea învăţământului la particularităţile psihofizice ale studentului, influenţa instructiv-educativă a acestuia în conformitate cu individualitatea sa, înlesnindu-i pregătirea la nivelul posibilităţilor şi intereselor, creându-i, în ultimă instanţă, o ambianţă favorabilă în cel mai înalt grad pentru formarea personalităţii în ansamblu. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire diferenţiată, învățare individualizată, învățare diferențiată, tehnologia de învăţare diferenţiată, strategii de învăţare diferenţiată a limbii franceze, Differentiated training, individualized learning, differentiated learning, technological model teaching, differentiated learning ways, differentiated learning foreign language curriculum, technology training model of professional competence of differentiated learning, professional language |
||||||
|