Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 17:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2:004 (1) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280) |
SM ISO690:2012 . Tehnologie asistivă pentru copii cu dizabilități de învățare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 285-293. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2:004 | ||||||
Pag. 285-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The proposed article describes the concept of assistive technology, highlights their advantages and answers the questions: what types of learning problems do assistive technology address and what types of assistive technology tools are available? |
||||||
Cuvinte-cheie assistive technology, learning difficulties, tic, tehnologie asistivă, dificultăți de învățare, TIC |
||||||
|