Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-20 23:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.26 (124) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067) |
![]() DAN, Diana Valentina. Rolul familiei în cadrul școlii online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 285-294. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p285-294 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p285-294 | ||||||
CZU: 37.018.26 | ||||||
Pag. 285-294 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Închiderea școlilor din cauza pandemiei de COVID-19 a făcut dificilă menținerea școlii la distanță a copiilor pentru familii și profesori. Din punctul de vedere al educației durabile, această lucrare analizează gândurile părinților cu privire la adaptarea lor la tranziția rapidă la școala online, la distanță. Părinții erau preocupați de învățarea și bunăstarea copiilor lor, precum și de gestionarea vieții de zi cu zi și de utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor. Cerințele individuale ale familiilor ar trebui să fie recunoscute și furnizate într-o manieră durabilă pentru a promova educația copiilor în medii mereu schimbătoare, inclusiv școala online. |
||||||
Cuvinte-cheie școlarizare la distanță, societate, educație incluzivă, părinţi, Covid19, pandemie., remote schooling, society, inclusive education, parents, COVID-19, pandemic. |
||||||
|