Rolul familiei în cadrul școlii online
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
436 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-20 23:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.26 (124)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
SM ISO690:2012
DAN, Diana Valentina. Rolul familiei în cadrul școlii online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 285-294. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p285-294
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Rolul familiei în cadrul școlii online

Family’s role during online school

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p285-294
CZU: 37.018.26

Pag. 285-294

Dan Diana Valentina
 
Școala Gimnazială „Ion Creangă”, Brăila
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Închiderea școlilor din cauza pandemiei de COVID-19 a făcut dificilă menținerea școlii la distanță a copiilor pentru familii și profesori. Din punctul de vedere al educației durabile, această lucrare analizează gândurile părinților cu privire la adaptarea lor la tranziția rapidă la școala online, la distanță. Părinții erau preocupați de învățarea și bunăstarea copiilor lor, precum și de gestionarea vieții de zi cu zi și de utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor. Cerințele individuale ale familiilor ar trebui să fie recunoscute și furnizate într-o manieră durabilă pentru a promova educația copiilor în medii mereu schimbătoare, inclusiv școala online.

The closure of schools due to the COVID-19 pandemic made it difficult for families and teachers to support children's remote schooling. From the standpoint of sustainable education, this paper analyzes parents' thoughts on their adaptation to the rapid transition to distant schooling. Parents were concerned about their children's learning and well-being, as well as the management of daily life and the use of information and communication technology. Individual requirements of families should be recognized and provided in a sustainable manner to promote children's learning in shifting settings, including online schooling.

Cuvinte-cheie
școlarizare la distanță, societate, educație incluzivă, părinţi, Covid19, pandemie.,

remote schooling, society, inclusive education, parents, COVID-19, pandemic.