Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-06 19:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:004 (18) |
Воспитание. Обучение. Образование (14823) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4270) |
SM ISO690:2012 ONECI, Andra, JOIȚA, Maria-Magdalena. Information technologies inside and outside the classroom. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 157-163. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p157-163 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p157-163 | ||||||
CZU: 37:004 | ||||||
Pag. 157-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tehnologia este un mijloc de îndeplinire a unei sarcini, în principal prin utilizarea de procese, metode sau cunoștințe tehnice. Importanța tehnologiei în legătură cu orice tip de dezvoltare este recunoscută pe scară largă, mai ales dacă se ia în considerare contextul mondial actual Covid-19. Tranziția de la procesul de predare-învățare standardizat la cel digitalizat nu a fost ușoară. Tehnologia informației și tehnologia educațională sunt acum utilizate pe scară largă în școli și se referă la o multitudine de software și hardware utilizate în timpul lecțiilor. Învățarea devine eficientă atunci când elevii sunt implicați activ, colaborează, sunt responsabili de procesul lor de învățare, devin gânditori critici și rezolvă probleme creativ. Gândirea științifică apare atunci când se combină gândirea despre conținutul științei și setul de procese de raționament care pătrund în domeniul științei: inducția, deducția, proiectarea experimentală, raționamentul cauzal, formarea conceptelor,testarea ipotezelor s.a.m.d. În același timp, profesorii își continuă online procesul de învățare pe tot parcursul vieții, proiectează lecții digitale, gamifică lecțiile, obțin rezultate în timp real, fac parte din colectivul de cadre didactice de la școală și,de asemenea, dintr-un colectiv mai mare, mai divers, un colectiv virtual de cadre didactice. În concluzie, scopul utilizării tehnologiei în interiorul și în afara sălii de clasă este perceput ca o modalitate de individualizare a educației și de dezvoltare a competențelor și abilităților cognitive ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, tehnologie, proiecte de cercetare etc., innovation, technology, research projects |
||||||
|