Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
470 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.279.6/.7:371.263 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14381) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Aspecte ale elaborării matricei de specificații pentru testele de evaluare sumativă. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 72-79. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.72-79 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.72-79 | ||||||
CZU: 371.279.6/.7:371.263 | ||||||
Pag. 72-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Axarea curriculumului național pe competențe (edițiile 2010 și 2019) a înaintat în prim plan problema evaluării nivelului de formare a competențelor. Elaborarea matricei de specificații pentru testele de evaluare sumativă reprezintă un subiect discutat în ultimul deceniu. În articol se analizează diferite abordări privitor la structura matricei de specificații și rolul acesteia în elaborarea testelor de evaluare sumativ |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, matrice de specificaţii, domenii cognitive, unităţi de competenţă, unități de conținut, assessment, specification matrix, cognitive domains, units of competence, units of content |
||||||
|