Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 21:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135.1+821.135.1:159.942 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
Балканские романские языки (1473) |
Литература на балканских романских языках (2138) |
Психология (3520) |
![]() STEPANOV, Liudmila. Starea de bine la lecțiile de limba și literatura română sau „Arta de a chema orice suflet la lumina înțelepciunii”.. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 143-149. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1:159.942 | ||||||
Pag. 143-149 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea didactică este mediul nu doar de informare a elevului, dar și de formare și educare. Timpul pe care îl dedică copiii procesului didactic este o parte semnificativă din viața lor, de aceea este firesc ca starea de bine a educabililor să ocupe un loc principal în acest context. În articolul de față este elucidată importanța stării de bine și impactul acesteia asupra dezvoltării cognitive, sociale, emoționale a elevului, de asemenea, modurile de asigurare a acesteia în școală, în baza unor exemple de practici. Este demonstrat faptul că trăirile pozitive influențează calitativ procesul cognitiv și afectează succesul în viața de adult, de aici și actualitatea temei. |
||||||
Cuvinte-cheie stare de bine, sentimente, context didactic, metode, well-being, feelings, didactic context, Methods |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Stepanov, L.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Activitatea didactică este mediul nu doar de informare a elevului, dar și de formare și educare. Timpul pe care îl dedică copiii procesului didactic este o parte semnificativă din viața lor, de aceea este firesc ca starea de bine a educabililor să ocupe un loc principal în acest context. În articolul de față este elucidată importanța stării de bine și impactul acesteia asupra dezvoltării cognitive, sociale, emoționale a elevului, de asemenea, modurile de asigurare a acesteia în școală, în baza unor exemple de practici. Este demonstrat faptul că trăirile pozitive influențează calitativ procesul cognitiv și afectează succesul în viața de adult, de aici și actualitatea temei.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The didactic activity is the environment not only for informing the student, but also for training and education. The time that children dedicate to the teaching process is a significant part of their lives, so it is natural that the well-being of educators should occupy a leading place in this context. This article clarifies the importance of well-being and its impact on the cognitive, social, emotional development of the student, as well as the ways to ensure it in school, based on some examples of practices. It is proven that positive feelings qualitatively influence the cognitive process and affect success in adult life, hence the actuality of the topic. Cuvinte-cheie: stare de bine, sentimente, context didactic, metode.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 3) 143-149</dc:source> <dc:subject>stare de bine</dc:subject> <dc:subject>sentimente</dc:subject> <dc:subject>context didactic</dc:subject> <dc:subject>metode</dc:subject> <dc:subject>well-being</dc:subject> <dc:subject>feelings</dc:subject> <dc:subject>didactic context</dc:subject> <dc:subject>Methods</dc:subject> <dc:title>Starea de bine la lecțiile de limba și literatura română sau „Arta de a chema orice suflet la lumina înțelepciunii”.</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>