Tehnici didactice interactive aplicate în cadrul lecțiilor de biologie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
423 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 20:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:573+371.212:371.136 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14621)
Общая и теоретическая биология (106)
SM ISO690:2012
GRIGORCEA, Sofia, RABACU, Diana, CHIRIAC, Eugenia, NEDBALIUC, Boris, GRIGORCEA, Dumitru. Tehnici didactice interactive aplicate în cadrul lecțiilor de biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.1, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Tehnici didactice interactive aplicate în cadrul lecțiilor de biologie

Interactive teaching techniques applied in biology lessons

CZU: 371.3:573+371.212:371.136

Pag. 189-193

Grigorcea Sofia1, Rabacu Diana2, Chiriac Eugenia1, Nedbaliuc Boris1, Grigorcea Dumitru1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic Sculeni, r-nul Ungheni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2022


Rezumat

Utilizarea tehnicilor interactive de predare-învățare în activitatea didactică contribuie la îmbunătățirea calității procesului instructiv-educativ, având un caracter activ-participativ și o valoare activ formativă asupra personalității elevului. Prin aplicarea tehnicilor didactice interactive în procesul educațional la biologie s-a reușit implicarea activă a elevilor în procesul de cunoaştere, ceea ce a contribuit la îmbunătățirea rezultatelor școlare.

The use of interactive teaching-learning techniques in the didactic activity contributes to the improving of the instructive-educational process, having an active-participatory character and an active formative value on the student’s personality. By applyng interactive teaching techniques in the biology education process, the active involvement of the schoolchildren in the knowledge process was succeeded, which contributed to the improvement of school results.

Cuvinte-cheie
Tehnici didactice, biologie, elevi, competențe.,

teaching techniques, biology, schoolchildren, competence.

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-152541</doi_batch_id>
<timestamp>1715739581</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-389-9</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Tehnici didactice interactive aplicate &icirc;n cadrul lecțiilor de biologie</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Sofia</given_name>
<surname>Grigorcea</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Diana</given_name>
<surname>Rabacu</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Eugenia</given_name>
<surname>Chiriac</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Boris</given_name>
<surname>Nedbaliuc</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Dumitru</given_name>
<surname>Grigorcea</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>189</first_page>
<last_page>193</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>