Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1091 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-10 13:25 |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia. Soluţionarea situaţiilor de încăpăţinare la vârsta şcolară mică
. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 27, pp. 18-26. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 27 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The formation of the character in primary school is a problem today. The most important is the moment of that trait of character became dominant that are included in the child’s character structure. There are required positive agreeable traits of character. There are often met and negative traits while are developed by the children themselves. One of the negative traits is the obstinacy which is frequently met in spite of the children’s age. This trait is also met in cases then the child can’t deal with some circumstances but the desire for self affirmation and independence is very high. |
||||||
Cuvinte-cheie caracter, autoafirmare, independenţă, protest, surmenaj, negativism, cunoaştere de sine, trăsături de caracter pozitive, fundamentale, secundare, dificile, defavorabile, încăpăţinare, îndărătnicire, educaţie autoritară, alintare, răsfăţare, situaţii paradoxale, încăpăţinare persistentă, situaţii dificile., negative, opunere |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Trofăilă, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Soluţionarea situaţiilor de încăpăţinare la vârsta şcolară mică </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0224</relatedIdentifier> <subjects> <subject>caracter</subject> <subject>trăsături de caracter pozitive</subject> <subject>negative</subject> <subject>fundamentale</subject> <subject>secundare</subject> <subject>dificile</subject> <subject>defavorabile</subject> <subject>încăpăţinare</subject> <subject>îndărătnicire</subject> <subject>opunere</subject> <subject>autoafirmare</subject> <subject>independenţă</subject> <subject>protest</subject> <subject>educaţie autoritară</subject> <subject>alintare</subject> <subject>răsfăţare</subject> <subject>surmenaj</subject> <subject>situaţii paradoxale</subject> <subject>negativism</subject> <subject>încăpăţinare persistentă</subject> <subject>cunoaştere de sine</subject> <subject>situaţii dificile.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-06-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The formation of the character in primary school is a problem today. The most important is the moment of that trait of character became dominant that are included in the child’s character structure. There are required positive agreeable traits of character. There are often met and negative traits while are developed by the children themselves. One of the negative traits is the obstinacy which is frequently met in spite of the children’s age. This trait is also met in cases then the child can’t deal with some circumstances but the desire for self affirmation and independence is very high.</description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Formarea caracterului la vârsta şcolară mică este o problemă deosebit de actuală în perioada dată. Important este acel moment ce trăsături de caracter vor deveni dominante, se vor include în structura caracterului copilului. Sunt solicitate trăsăturile pozitive, agreabile de caracter, dar frecvent se întâlnesc şi trăsături negative, pe care copiii şi le dezvoltă singuri. Una din aceste trăsături este încăpăţinarea, frecvent întâlnită în pofida vârstei copiilor, dar şi în cazurile când copilul nu poate face faţă anumitor împrejurări, dar dorinţa de autoafirmare, independenţă este destul de mare.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>