Articolul precedent |
Articolul urmator |
174 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-20 13:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004.738.5 (31) |
Общие вопросы торговли. Рынок (816) |
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (522) |
SM ISO690:2012 БОСЛАЧ, Марина. Планирование деятельности по маркетингу в социальных сетях (SMM) и онлайн-продвижению. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 303-306. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004.738.5 | ||||||
Pag. 303-306 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nowadays online promotion, including Social Media Marketing, is a popular method of promoting a company. In this work, based on an enterprise «NELIMOT-COM» SRL, it was demonstrated how Moldovan companies use the online medium for promotion. |
||||||
|