Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-20 10:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`25:[81`276.6:338.48] (1) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5174) |
Туризм. Экономика туризма (548) |
![]() BOJCO, Diana. Difficulties of translation touristic slogans. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 69-72. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`25:[81`276.6:338.48] | ||||||
Pag. 69-72 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Traducerea a devenit deja indispensabilă pentru industria turismului. Prezentul articol abordează problema dificultăților traducerii sloganelor turistice. Scopul articolului este de a identifica, a analiza și de a prezenta metode prin care traducătorul poate face față acestor provocări. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-149876</doi_batch_id> <timestamp>1719282242</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975-158-39-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Difficulties of translation touristic slogans</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Diana</given_name> <surname>Bojco</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>69</first_page> <last_page>72</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>