Cunoașterea contextuală - coordonată a învățării prin acțiune
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
418 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 20:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.992.7 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Психология (3398)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Cunoașterea contextuală - coordonată a învățării prin acțiune. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 71-78. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Cunoașterea contextuală - coordonată a învățării prin acțiune

CZU: 37.015.3+159.992.7

Pag. 71-78

Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 ianuarie 2022


Rezumat

În articol se analizează specificul cunoașterii contextuale care promovează interacţiunea elevului cu însăşi situaţia de învăţare în care este antrenat. Contextualizarea asigură apropierea elevului de viaţa reală şi de eventualele probleme cu care se poate confrunta, îl transformă în stăpânul propriilor formări şi dezvoltări, favorizează dezvoltarea capacităţilor psihice de analiză critică, de a lua decizii şi de soluţionare promptă a cazului, oferă oportunităţi în realizarea legăturii între teorie şi practică, cultivă spiritul de responsabilitate şi accelerează maturizarea socio-morală.

This article analyzes the specifics of contextual language that promotes thetudent’s interaction with the learning situation in which he is involved. Contextualization ensures the student’s closeness to real life and the possible problems he may face, turns him into the master of his own training and development, favours the development of mental abilities for critical analysis, decision making and prompt case resolution, provides opportunities to make the connection between theory and practice, it cultivates the spirit of responsibility and accelerates socio-moral maturation.

Cuvinte-cheie
învăţare prin acţiune, caracterul situativ al învăţării, contextualitate, studiul de caz, situaţie autentică de cercetare, proiectul, pragmatica.,

action learning, the situational character of learning, contextualization, case study, authentic research situation, the project, pragmatics.