Articolul precedent |
Articolul urmator |
418 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 20:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.992.7 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Психология (3398) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Cunoașterea contextuală - coordonată a învățării prin acțiune. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 71-78. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.992.7 | ||||||
Pag. 71-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează specificul cunoașterii contextuale care promovează interacţiunea elevului cu însăşi situaţia de învăţare în care este antrenat. Contextualizarea asigură apropierea elevului de viaţa reală şi de eventualele probleme cu care se poate confrunta, îl transformă în stăpânul propriilor formări şi dezvoltări, favorizează dezvoltarea capacităţilor psihice de analiză critică, de a lua decizii şi de soluţionare promptă a cazului, oferă oportunităţi în realizarea legăturii între teorie şi practică, cultivă spiritul de responsabilitate şi accelerează maturizarea socio-morală. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare prin acţiune, caracterul situativ al învăţării, contextualitate, studiul de caz, situaţie autentică de cercetare, proiectul, pragmatica., action learning, the situational character of learning, contextualization, case study, authentic research situation, the project, pragmatics. |
||||||
|