Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 20:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.018.43 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4036) |
SM ISO690:2012 NAGOREANSCAIA, Aliona. Modelul didactic al elaborării resurselor educaționale deschise. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 66-71. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.018.43 | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea dată sunt descrise: - ideile care stau la baza modelului elaborării și implementării RED în procesul educațional. - instrumentele ce pot fi utilizate pentru elaborarea și distribuirea RED în mediul educațional. - fundamentele teoretice și metodologice ce stau la baza modelului pedagogic. - tipurile de instruire în care pot fi aplicate RED. De asemenea este prezentat modelul pedagogic al elaborării și implementării RED în procesul educațional la treapta preuniversitară, și rezultatul implementării modelului dat. |
||||||
Cuvinte-cheie RED, model, proces educaţional, tehnologii Web 2.0, mediu virtual, RED, model, educational process, Web 2.0 technologies, virtual environment |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Nagoreanscaia, A.</creatorName> <affiliation>Centrul de Excelență în Servicii și Prelucrarea Alimentelor, mun. Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Modelul didactic al elaborării resurselor educaționale deschise</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-371-4.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>RED</subject> <subject>model</subject> <subject>proces educaţional</subject> <subject>tehnologii Web 2.0</subject> <subject>mediu virtual</subject> <subject>RED</subject> <subject>model</subject> <subject>educational process</subject> <subject>Web 2.0 technologies</subject> <subject>virtual environment</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:37.018.43</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În lucrarea dată sunt descrise: - ideile care stau la baza modelului elaborării și implementării RED în procesul educațional. - instrumentele ce pot fi utilizate pentru elaborarea și distribuirea RED în mediul educațional. - fundamentele teoretice și metodologice ce stau la baza modelului pedagogic. - tipurile de instruire în care pot fi aplicate RED. De asemenea este prezentat modelul pedagogic al elaborării și implementării RED în procesul educațional la treapta preuniversitară, și rezultatul implementării modelului dat.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In this paper are described: - the ideas that underlie the model of elaboration and implementation of RED in the educational process. - the tools that can be used for the elaboration and distribution of RED in the educational environment. - the theoretical and methodological foundations that underlie the pedagogical model. - the types of training in which RED can be applied. Also presented is the pedagogical model for the elaboration and implementation of RED in the educational process at the pre-university level, and the result of the implementation of this model.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>