Republica Moldova, Aspecte teoretico-praxiologice ale incluziunii în educația timpurie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
307 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 12:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376:373.24 (1)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena, MALCOCI, Elena. Republica Moldova, Aspecte teoretico-praxiologice ale incluziunii în educația timpurie. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 92-96. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Republica Moldova, Aspecte teoretico-praxiologice ale incluziunii în educația timpurie

CZU: 376:373.24

Pag. 92-96

Vinnicenco Elena1, Malcoci Elena2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 IET „Albinuța” , s. Zîmbreni, r-nul Ialoveni
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale în educaţia timpurie înseamnă a răspunde necesităţilor acestor copii prin crearea condiţiilor şi oportunităţilor de a învăţa şi a fi pregătiţi pentru viaţă adultă. În acest context, incluziunea educaţională timpurie presupune identificarea şi înlăturarea barierelor existente în procesul de educaţie, monitorizarea necesităţilor educaţionale.

The inclusion of children with special educational needs in early education means responding to the needs of these children by creating the conditions and opportunities for children to learn and be prepared for adult life. In this context, early educational inclusion involves identifying and removing existing barriers in the education process, monitoring educational needs.

Cuvinte-cheie
educaţie timpurie, incluziune educaţională, strategii didactice, necesități educaționale,

early education, educational inclusion, teaching strategies, educational needs