Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 12:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:373.24 (1) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, MALCOCI, Elena. Republica Moldova, Aspecte teoretico-praxiologice ale incluziunii în educația timpurie. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 92-96. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:373.24 | ||||||
Pag. 92-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale în educaţia timpurie înseamnă a răspunde necesităţilor acestor copii prin crearea condiţiilor şi oportunităţilor de a învăţa şi a fi pregătiţi pentru viaţă adultă. În acest context, incluziunea educaţională timpurie presupune identificarea şi înlăturarea barierelor existente în procesul de educaţie, monitorizarea necesităţilor educaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, incluziune educaţională, strategii didactice, necesități educaționale, early education, educational inclusion, teaching strategies, educational needs |
||||||
|