Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 02:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3(478) (12) |
Реклама. Информационная работа. Связи с общественностью (395) |
![]() LESCU, Mihail. Mass-media moldovenească: între globalizare și glocalizare. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice., 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, SE, pp. 109-113. ISBN 978-9975-158-54-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SU, SS, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.3(478) | ||||||
Pag. 109-113 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|