Articolul precedent |
Articolul urmator |
335 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 22:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.485:373.5 (1) |
Социальные процессы. Социальная динамика (589) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2107) |
SM ISO690:2012 DRÂMBĂ, Simona Mihaela. Abordări ale conflictelor în învățământul preuniversitar. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 148-153. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.485:373.5 | ||||||
Pag. 148-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă taxonomia conflictelor, conotații şi denotații ale conflictului, sunt propuse dimensiuni ale soluționării conflictelor. Ȋn contextul provocărilor contemporane, succesul unor programe de negociere poate fi preluate şi adaptat nevoilor specifice ale şcolilor. Prezentarea unor scenarii tipice de negociere, dar şi ,,dilema prizonierului”, recunoscută ȋn literatura de specialitate, pot contribui la diversificarea arsenalului de abordare a conflictelor ȋn spațiul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, negociere, negociere distributivă, negociere integrativă, interval de negociere, conflict, negotiation, distributive negotiation, integrative negotiation, negotiation interval |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Drâmbă, S.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Lucrarea prezintă taxonomia conflictelor, conotații şi denotații ale conflictului, sunt propuse dimensiuni ale soluționării conflictelor. Ȋn contextul provocărilor contemporane, succesul unor programe de negociere poate fi preluate şi adaptat nevoilor specifice ale şcolilor. Prezentarea unor scenarii tipice de negociere, dar şi ,,dilema prizonierului”, recunoscută ȋn literatura de specialitate, pot contribui la diversificarea arsenalului de abordare a conflictelor ȋn spațiul educațional.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The paper presents the taxonomy of conflicts, connotations and denotations of conflict, are proposed dimensions of conflict resolution. In the context of contemporary challenges, the success of negotiation programs can be taken over and adapted to the specific needs of schools. The presentation of some typical negotiation scenarios, but also the “prisoner's dilemma”, recognized in the specialized literature, can contribute to the diversification of the arsenal of approaching the conflicts in the educational space.</p></dc:description> <dc:source>Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii (Ediția 1, vol.1) 148-153</dc:source> <dc:subject>conflict</dc:subject> <dc:subject>negociere</dc:subject> <dc:subject>negociere distributivă</dc:subject> <dc:subject>negociere integrativă</dc:subject> <dc:subject>interval de negociere</dc:subject> <dc:subject>conflict</dc:subject> <dc:subject>negotiation</dc:subject> <dc:subject>distributive negotiation</dc:subject> <dc:subject>integrative negotiation</dc:subject> <dc:subject>negotiation interval</dc:subject> <dc:title>Abordări ale conflictelor în învățământul preuniversitar</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>