Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
497 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 23:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.015 (30) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 ȚIFRAC, Maria. Aspecte ale activităţii integrate şi literar-artistice la preşcolari. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 42-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806193 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806193 | |||||||
CZU: 373.2.015 | |||||||
Pag. 42-44 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Activitatea integrată sintetizează informaţii din diferite domenii, renunţându-se la logica lor particulară, cu scopul creării unui tablou integrativ al realităţii cu care copilul intră în contact. Într-un curriculum integrat, experienţele de învăţare planificate nu le oferă celor ce învaţă doar o viziune unificată asupra cunoaşterii existente, ci motivează şi dezvoltă puterea copiilor de a percepe noi relaţii şi de a crea noi modele, sisteme şi structuri. Activităţile literar-artistice contribuie la dezvoltarea personalităţii copilului prin descoperirea misterelor literaturii, frumosului, esteticului, ale artei, în general. |
|||||||
Cuvinte-cheie activitate, activitate integrată, activitate literar-artistică, domenii experiențiale, activity, integrated activity, literary and artistic activity, experiential fields |
|||||||
|