Impactul activității independente a studenților pedagogi În formarea profesională inițială
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
461 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-16 00:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.041:378.126 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579)
SM ISO690:2012
ROMAN, Daniel. Impactul activității independente a studenților pedagogi În formarea profesională inițială. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 16-20. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779450
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Impactul activității independente a studenților pedagogi În formarea profesională inițială

The impact of the independent activity of pedagogical students in initial vocational training

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779450
CZU: 378.041:378.126

Pag. 16-20

Roman Daniel
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2021


Rezumat

Profesionalizarea cadrelor didactice bazată pe competenţe avansează programelor de formare atribuţiuni de pregătire iniţială a studenților pedagogi pentru activitatea independentă. Cercetările pedagogice demonstrează importanța preocupărilor cadrelor didactice universitare pentru planificarea activitățăii independente, orientate spre dezvoltarea capacităţilor de autoinstruire şi promovare a valorilor culturii învățării autodirijate a studenților. Transformarea condiţiilor pedagogice din mediul universitar în resurse de facilitare a activităţii de învăţare socială constituie un indicator important al calității studiilor universitare.

Competency-based teacher professionalisation generates the formation of independent learners during the initial teacher training programmes. Pedagogical research reveals the importance of university teachers’ awareness of the need to design activities oriented towards the development of autonomous learning skills and promotion of a self-directed learning culture in students. Converting the university pedagogical conditions into resources that facilitate students’ independent learning is an important indicator of the quality of university education.

Cuvinte-cheie
studenţi, activitate independentă, autoinstruire, învăţare autodirijată,

students, independent learning, self-training, self-directed learning