Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
461 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-16 00:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.041:378.126 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 ROMAN, Daniel. Impactul activității independente a studenților pedagogi În formarea profesională inițială. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 16-20. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779450 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779450 | ||||||
CZU: 378.041:378.126 | ||||||
Pag. 16-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesionalizarea cadrelor didactice bazată pe competenţe avansează programelor de formare atribuţiuni de pregătire iniţială a studenților pedagogi pentru activitatea independentă. Cercetările pedagogice demonstrează importanța preocupărilor cadrelor didactice universitare pentru planificarea activitățăii independente, orientate spre dezvoltarea capacităţilor de autoinstruire şi promovare a valorilor culturii învățării autodirijate a studenților. Transformarea condiţiilor pedagogice din mediul universitar în resurse de facilitare a activităţii de învăţare socială constituie un indicator important al calității studiilor universitare. |
||||||
Cuvinte-cheie studenţi, activitate independentă, autoinstruire, învăţare autodirijată, students, independent learning, self-training, self-directed learning |
||||||
|