Developing the learner`s autonomy through listening activities
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
477 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-18 05:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.2 (3)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4072)
Психология (3514)
SM ISO690:2012
BUREA, Svetlana. Developing the learner`s autonomy through listening activities. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 111-118. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Developing the learner`s autonomy through listening activities

CZU: 37.015.3+159.922.2

Pag. 111-118

Burea Svetlana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2021


Rezumat

Conceptul de autonomie a studentului se referă la capacitatea de a prelua controlul învățării, este un termen educațional transformator care se bazează pe ideea de a face ceva și de a face ceva bine. Factorii cheie care duc la transformarea pozitivă a procesului de învățare sunt motivația intrinsecă, statutul și modul în care acționează profesorul, strategiile de învățare aplicate și contextul dezvoltării acesteia. Oferirea elevilor mai multă implicare in planificarea procesului de învățare îi va determină ulterior să depună eforturi în propria învățare, să aibă putere și control asupra propriei lor învățări, mai degrabă decât să finalizeze o sarcină stabilită sau o serie de sarcini. Dezvoltarea abilităților de ascultare este un proces de lungă durată. Activitățile de ascultare extinse, care sunt concepute pentru o mai lungă perioadă de timp și presupun o metodologie bine structurată, în conformitate cu principiile autonomiei studentului, vor avea un impact semnificativ asupra comportamentului de învățare și rezultate academice ale elevilor.

Learner`s autonomy is the ability to take charge of learning, it is a transformative educational term that is based on the idea of doing something and doing something well. The key factors that lead to positive transformation of the learning process are intrinsic motivation, the way teacher`s is acting, applied strategies and the context of its development. Giving students more ownership of their learning drives students to put effort themselves into their own learning, to have power and control over their own learning (agency) rather than completing a set task/series of tasks. Developing listening skills is a long lasting process. Extended listening activities that are designed for whole term and suppose well-structured methodology, planned according to learner`s autonomy principles will have a huge impact on students learning behavior and learning outcomes.

Cuvinte-cheie
autonomia elevului, motivaţie intrinsecă, profesor, abilităţi de ascultare, proces de învăţare,

learner`s autonomy, intrinsic motivation, Strategies, teacher, Listening skills, learning process